Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları

Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firma DENİZGÜLÜ garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları

27 Kasım 2014 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan ve 27 Şubat 2015 tarihinde yürürlüğe giren Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da yapılan değişiklikle, AMBALAJI AÇILMIŞ İÇ GİYİM ÜRÜNLERİNDE HİJYEN VE SAĞLIK NEDENİ İLE İADE, VE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR.

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki iletişim bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

İptal Koşulları


denizgulu.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerin ödemesi yapıldıktan sonra, kargoya teslim edilmeden önce satışın iptalini isteyebilir ve siparişten vazgeçebilirsiniz. İptal işlemleri için mesai saatleri içinde 0212 526 05 64 numaralı telefon aracılığı ile veya info@denizgulu.com.tr adresinden mail yoluyla ulaşıp sipariş numarası vererek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.