Sıkça Sorulan Sorular
Paketleme nasıl yapılıyor?

Siz değerli müşterilerimizin gönül rahatlığıyla siparişlerini alabilmeleri için ürünler öncelikle kendinden yapışkanlı hediye poşetlerine ardından kendi markamızın poşetine ve son olarak da kapalı kargo poşetlerine konulup gönderilmektedir. Ayrıca faturalarımızda da sadece ürün kodu yazdığı için kargonuzun içeriğini de kimse bilememektedir.



Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Şuan için sadece Yurtiçi Kargo firması ile çalışıyoruz.



Kapıda ödeme var mı?


50 TL ve üzeri siparişlerinizi kapıda ödeme seçeneği ile satın alabilirsiniz.



Motorlu kurye veya özel kurye gibi başka bir sevkiyat yönteminiz var mı?

Gizliliğe ve mahremiyete özen gösterdiğimiz için siparişlerinizi sadece kargo yoluyla sevk ediyoruz.



Siparişimizi adresimizden değilde başka bir yerden teslim alabiliyor muyuz?

Kapıda ödeme seçeneği ile verilen siparişleri şube teslim gönderemiyoruz.


Havale/eft ve kredi kartı siparişlerinizi oluştururken adres olarak sizin için en ideal olan Yurtiçi Kargo şubelerini de yazabilirsiniz.



İade ve değişim için ne yapmam gerekiyor?

Sutyen, Sutyen takımları ve külotlarda iade veya değişim hijyen gereği yapılmamaktadır.


0212 526 05 64 numaralı telefonumuzdan müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.



İade veya değişim için kargo ücreti kimin tarafından karşılanıyor?

Sutyen, Sutyen takımları ve külotlarda iade veya değişim hijyen gereği yapılmamaktadır.

İade veya değişime göndereceğiniz ürünü kargo ücreti size ait olacak şekilde bize gönderebilirsiniz. 



Siparişim ne zaman elimde olur?

İstanbul ve istanbul'a 600km yakın illere ertesi gün teslim ediliyor. Diğer illere ise ortalama 2 iş gününde teslimat yapılıyor.



Kargo takip numaramı öğrenebilir miyim?

Yurtiçi kargo verileri sisteme girdikten sonra size sms ve mail yoluyla kargo takip numaranız iletilmektedir.



Kargo ücreti ne kadar?

İnternet mağazamızdan yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücreti Türkiye'nin her yerine sadece 15 TL'dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.



Aynı gün teslimat imkanı var mı?

Şuan için böyle bir hizmetimiz bulunmuyor.




Gönderdiğiniz hediye çeki kodunu nasıl kullanabilirim?

Size gönderdiğimiz hediye çeki kodunu 100 tl ve üzeri alışverişlerinizde, sepet sayfasında "İndirim Kuponu" başlıklı kutucuğa kodu girerek kullanabilirsiniz.



Daha önce alışveriş yaptığım hesabıma giriş yapamıyorum 

" Üye girişi " alanından " Şifremi unuttum" bağlantısına tıklayıp kayıt olduğunuz mail adresini yazarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.




Siparişim pos onayında gözüküyor

İnternet sitemiz 3D sanal pos alt yapısını kullanıyor, ödeme sayfasında bankanız tarafından size sms ile gönderilen tek kullanımlık şifreyi girmediyseniz veya başka bir sebepten ötürü işlemi tamamlamadıysanız ve siparişiniz pos onayında gözüküyorsa kartınızdan ödeme asla çekilemez.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.